
Technickou podporu, neboli odbornou pomoc zákazníkům při řešení dotazů v rámci předprodejních a poprodejních služeb, můžete využít několika způsoby :
• Odpovědi na často kladené otázky našich zákazníků.
• Odkazy na domovské stránky výrobců námi prodávaných značek – najdete zde např. aktuální BIOSy základních desek, ovladače komponent a v neposlední řadě řešení známých problémů a doporučení jejich řešení.
• Př i reklamaci zboží doporučujeme využívat autorizované servisy a reklamační formuláře, umístěné na zde uvedených domovských stránkách. Zkrátíte tím dobu vyřízení Vaší reklamace až o 50% oproti reklamování zboží u nás na prodejně.
• Řešení Vašich problémů s technickou podporou(servisem) e-mailem nebo telefonicky .
• Tato rubrika Vám pomůže předběžně odhadnout cenu prací, spojených s opravou .
• Zde naleznete přesný návod jak reklamovat zboží a reklamační řád DELCOM-CZ s.r.o. • Zde naleznete oznámení aktuálních typů rozhraní veřejné komunikační sítě.
|
|