Technickou podporu, neboli odbornou pomoc zákazníkům při řešení dotazů v rámci
předprodejních a poprodejních služeb, můžete využít několika způsoby :

 

•  Odpovědi na často kladené otázky našich zákazníků.

•  Odkazy na domovské stránky výrobců námi prodávaných značek – najdete zde např. aktuální BIOSy základních desek,
     ovladače komponent a v neposlední řadě řešení známých problémů a doporučení jejich řešení.

•    Př i reklamaci  zboží  doporučujeme  využívat  autorizované  servisy  a  reklamační  formuláře,   umístěné   na
     zde uvedených domovských stránkách. Zkrátíte tím dobu vyřízení Vaší reklamace až o 50% oproti reklamování
     zboží u nás na prodejně. 

•  Řešení Vašich problémů s technickou podporou(servisem) e-mailem nebo telefonicky .

•  Tato rubrika Vám pomůže předběžně odhadnout cenu prací, spojených s opravou .

•  Zde naleznete přesný návod jak reklamovat zboží a reklamační řád DELCOM-CZ s.r.o.
 
•  Zde naleznete oznámení aktuálních typů rozhraní veřejné komunikační sítě.
 
2011 - 2018 © DELCOM-CZ
web by Jiří H.