Technická podpora.

Technickou podporu, neboli odbornou pomoc zákazníkům při řešení dotazů v rámci předprodejních a poprodejních služeb, můžete využít několika způsoby:

Odpovědi na často kladené otázky našich zákazníků.

Seznam výrobců

Odkazy na domovské stránky výrobců námi prodávaných značek – najdete zde např. aktuální BIOSy základních desek, ovladače komponent a v neposlední řadě řešení známých problémů a doporučení jejich řešení.

Servisní střediska

Při reklamaci zboží doporučujeme využívat autorizované  servisy a reklamační formuláře, umístěné na zde uvedených domovských stránkách. Zkrátíte tím dobu vyřízení Vaší reklamace až o 50% oproti reklamování zboží u nás na prodejně.

Hotline

Řešení Vašich problémů s technickou podporou(servisem) e-mailem nebo telefonicky.

Ceny servisních prací

Tato rubrika Vám pomůže předběžně odhadnout cenu prací, spojených s opravou.

Zde naleznete přesný návod jak reklamovat zboží a reklamační řád DELCOM-CZ s.r.o.

 

Dokumenty ke stažení
  • Zde naleznete Oznámení aktuálních typů rozhraní veřejné komunikační sítě
  • Zde naleznete Všeobecné obchodní podmínky – Internet
  • Zde naleznete Návrh smlouvy – Internet
  • Zde naleznete Ceník – Internet