Technickou podporu, neboli odbornou pomoc zákazníkům při řešení dotazů v rámci předprodejních a poprodejních služeb, můžete využít několika způsoby:
Technická podpora.
Odpovědi na často kladené otázky našich zákazníků.
Odkazy na domovské stránky výrobců námi prodávaných značek – najdete zde např. aktuální BIOSy základních desek, ovladače komponent a v neposlední řadě řešení známých problémů a doporučení jejich řešení.
Při reklamaci zboží doporučujeme využívat autorizované servisy a reklamační formuláře, umístěné na zde uvedených domovských stránkách. Zkrátíte tím dobu vyřízení Vaší reklamace až o 50% oproti reklamování zboží u nás na prodejně.
Řešení Vašich problémů s technickou podporou(servisem) e-mailem nebo telefonicky.
Tato rubrika Vám pomůže předběžně odhadnout cenu prací, spojených s opravou.
Zde naleznete přesný návod jak reklamovat zboží a reklamační řád DELCOM-CZ s.r.o.