Sestava je obvykle složena do dvou až tří dnů. Pokud však nejsou všechny komponenty skladem, doba se může prodloužit o čas dodání chybějících komponent – nejdéle však 4-5 dnů.
Časté dotazy (FAQ).
Prodáváte zboží i na splátky?
Ano, zboží s pořizovací hodnotou nad 3.000,- Kč u nás můžete pořídit formou výhodných splátek prostřednictvím spotřebitelského úvěru společnosti Cetelem a.s.
Lze u Vás pořídit nákup bezhotovostní platbou platební kartou?
Ano, od 1.9.2003 přijímáme všechny typy platebních karet – viz rubrika „Bezhotovostní platby“. Pouze Vás upozorňujeme, že platební ústavy si činí nárok na poplatek 3,5% z fakturované částky, proto již nelze výslednou cenu Vašeho nákupu kombinovat se žádnou další slevou či akcí. Proto doporučujeme (zejména při vyšších částkách) platbu v hotovosti. Chcete-li u nás nakoupit na převodní příkaz (fakturu) a jste našim novým zákazníkem, vystavíme Vám proforma fakturu a po jejím uhrazení na náš účet si můžete zboží převzít. Současně Vám bude vystaven daňový doklad.
Jak objednám zboží když si je vyberu ve vašem „online-katalogu“?
Po výběru Vámi požadovaného zboží prosím kontaktujte naše obchodníky – a to buď prostřednictvím e-mailu, ICQ, nebo telefonicky. V objednávce prosím uvádějte jedinečný kód zboží (uveden v prvním sloupci online-katalogu, popřípadě jeho celý název. Na Vaší objednávce prosím uvádějte i Váš (nejlépe) mobilní telefon, aby bylo možno ověřit a potvrdit Vaši objednávku a nedošlo k nedopatření či omylu.
Na vašich stránkách byla možnost objednat si zasílání ceníků. Je to možné i nyní?
Pravidelné zasílání kompletního ceníku již možné není ze dvou důvodů. Prvním je fakt, že soubor s ceníkem by při počtu více než 10.000 skladových položek byl příliš velký a pro zasílání e-mailem zcela nevhodný. Druhým podstatným faktorem je denní aktualizace cen zboží – stažený ceník by tedy byl platný pouze jeden den a jako takový by tedy pro Vás neměl prakticky žádnou informační hodnotu. Zejména proto jsme možnost stahování kompletního ceníku v nové verzi stránek zcela vynechali. Máte zde ovšem možnost vytvoření XML exportů konkrétních komodit zboží (použitelných i pro MS-Excel). Požadujete-li např. ceník pamětí DDR2, vyberete v kategorii “Paměti” volbu “Paměti DDR2 PC“. Následně zvolte v horní liště záložku “XML ceník” – otevře se nové okno tabulky s cenovou nabídkou všech DDR2 pamětí, které v našem “online-katalogu” nabízíme. V případě, že tato vygenerovaná tabulka neobsahuje zboží Vámi preferovaného výrobce, odešlete prosím konkrétní poptávku našim obchodníkům.
Jak rychle vyřídíte moji případnou reklamaci?
V první řadě Vám doporučujeme obrátit se na naši technickou podporu a nejprve zde závadu konzultovat. K vlastnímu reklamačním řízením přistupujeme vždy tak, abychom je vyřešili v co nejkratším možném termínu. Dobu jejich trvání ovšem ovlivňuje spousta přímých i nepřímých faktorů. Zpravidla trvá reklamace čtrnáct dní až tři týdny, ve výjimečných případech se může prodloužit až na zákonem stanovených 30 dnů od podání. Problém může nastat v případě, když distributor (dovozce) nemá skladem reklamované zboží ihned na výměnu. Našim zákazníkům se v těchto nepříjemných situacích snažíme (je-li to technicky možné) zboží nahradit zapůjčením jiného kusu s alespoň přibližně stejnými vlastnostmi. Tuto službu nezpoplatňujeme, provádíme zcela zdarma a považujeme ji za pomoc našim zákazníkům při řešení této nepříjemné situace. Při reklamaci zboží Vám doporučujeme využívat přímo autorizovaná servisní střediska a jejich reklamační formuláře. Zkrátíte tím dobu vyřízení Vaší reklamace až o 50% oproti reklamování zboží u nás na prodejně!!!
Jak dlouho trvá pozáruční oprava počítače?
Oprava v našem pozáručním servisu trvá v průměru 1 až 3 pracovní dny – dle složitosti závady. Pokud na opravu spěcháte, je výhodnější termín opravy si dohodnout předem telefonicky. Například měsíc před vánocemi bývá v IT „vrchol¨sezóny“ a délka oprav se pro vytížení servisu výrazně prodlužuje.
Je možná oprava počítače nebo tiskárny u mě doma?
Oprava počítače u Vás je samozřejmě možná, minimálně se o opravu u Vás můžeme pokusit. Ovšem v naprosté většině případů není zřejmé, z jakých komponent je počítač sestaven (hardware i software = co vše má sebou technik mít). Podobně je tomu i v případech, jedná-li se o opravy typu odstranění počítačových virů, kdy servisní technik pouze spustí antivirový program a následně může až několik (Vámi placených) hodin čekat, kdy program svou práci dokončí. Oprava se proto výrazně prodraží, protože účtujeme celkový čas, který technik stráví u Vás – viz ceník servisních prací. Cenově výhodnější je tedy bezesporu oprava v našem servisu.
Potřebuji opravit počítač co nejrychleji. Jak mám postupovat?
Oprava v našem pozáručním servisu trvá v průměru 1 až 3 pracovní dny – dle složitosti závady. Pokud na opravu spěcháte, je výhodnější termín opravy si dohodnout předem telefonicky. Například měsíc před vánocemi bývá v IT „vrchol¨sezóny“ a délka oprav se pro vytížení servisu výrazně prodlužuje.
Potřeboval bych opravit počítač, ale nemám možnost vlastní dopravy. Pomůžete mi?
Samozřejmě. Počítač od Vás technik vyzvedne a opravený dopraví zpět k Vám domů. Konkrétní ceny servisních zásahů naleznete v ceníku servisních prací.
Blíží se bouřka - můžu na počítači s klidem pracovat?
Během bouřky dochází ke kolísání napětí a k pronikání napěťových špiček do elektrické sítě. Z toho důvodu Vám počítač zapínat opravdu nedoporučujeme. I když váš dům nezasáhne blesk přímo, dochází často k poškození počítačových zdrojů a následně i veškerého dalšího hardware. Doporučujeme počítač i s příslušenstvím ODPOJIT (vypnout tlačítkem na PC nestačí !) od elektrické sítě, nejlépe rozdvojkou s vypínačem a ochranou proti přepětí. Pokud takovou ochranu nevlastníte, navštivte nás – standardně máme skladem! Ideální volbou pro komplexní ochranu Vašeho počítače je ovšem bezesporu použití tzv. záložního zdroje, který ochrání Váš počítač nejen od napěťových špiček a přepětí, ale také od naprostého výpadku napětí za pomoci zabudovaného akumulátoru, který udrží počítač na danou dobu (v závislosti na kapacitě použitého akumulátoru) v chodu po dobu výpadku.
Počítač nejde vůbec zapnout. Co mám dělat?
Je možné, že se aktivovala elektronická pojistka zdroje PC. Odpojte kabel napájecího napětí 220V (černý tlustý kabel) z počítače a počkejte přibližně 30 sekund. Poté zkuste kabel znovu připojit a počítač zapnout. V případě neúspěchu vyhledejte náš servis…
Mohu si u Vás zboží nechat zaslat na dobírku?
Ano, v rámci ČR můžete. Počítejte ovšem s navýšením ceny o balné a ceny za dobírku – viz ceník České pošty.