Hotline.

Hledáte řešení Vašeho problému a nenašli jste je ani na webu výrobce? Svůj dotaz můžete zaslat e-mailem na adresu technické podpory = hotline@delcom.cz, kde jsme připraveni pomoci Vám vyřešit technický problém – tj. seznámit se s problematikou a najít schůdné a cenově dostupné řešení. K tomuto účelu využívají naši zkušení technici také podporu jednotlivých výrobců HW i SW. Odpověď na e-mailovou zprávu obdržíte podle složitosti dotazu vždy v co nejkratším možném termínu, obvykle následující pracovní den do 17 hod. Stejně tak můžete využít rychlou telefonickou podporu na telefonních číslech 573 336 226 nebo 573 336 886 – ta je poskytována zcela zdarma a je považována za standardní službu našim zákazníkům a obchodním partnerům.

Pokud se potřebujete rychle informovat o konkrétních technických problémech k danému produktu (např. si nechat zaslat nový ovladač, poradit s nastavením zařízení, BIOSu základní desky atp.) volejte nebo pište našim technikům v pracovních dnech  v  rozmezí pracovní doby  8-12  a  13-17  hod.

JSME ZDE PRO VÁS!!!